ضمانت

ضمانت اصالت کالا

زیباسان نمایندگی رسمی محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط زیباسان تضمین می شود.

ضمانت دریافت کالای سالم

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان زیباسان تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.

شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا در ایام عادی سال با زیباسان است اما در روزهای حراج، هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری می‌باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟

رای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده میشود.

نحوه خرید و راهنمای کاربری

چطور اعتماد کنم که از وب سایت شما خرید کنم ؟ چه کسی پاسخگو سفارشات است ؟

سایت فروش  زیباسان ، وبسایت رسمی فروشگاه اینترنتی زیباسان میباشد که برای دریافت درگاه پرداخت تمام مراحل تایید هویت رسمی را گذرانده و برای رفاه مشتریان به منظور خرید آنلاین راه اندازی شده ، اکثر مشتریان ما شناخت کافی نسبت به آن دارند و مدتهاست در کنار زیباسان هستند شما میتوانید در صورت نیاز به بررسی اعتبار این فروشگاه که حق مسلم شماست به محل ما در اهواز مراجعه نمایید ، آدرس و شماره تماس فروشگاه و مدیریت زیباسان در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

چگونه در زیباسان ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در زیباسان، تنها ایمیل شما کافیست. بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید، و با ایمیل خود ثبت نام نمایید.

نحوه انتخاب کالا

ز نوار منوی بالای سایت به کتگوری یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا، روش مصرف و نظرات کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن “افزودن به سبد خرید” کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.

نحوه خرید

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تسویه حساب” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم نیست در سایت ثبت نام کنید و با داشتن   شماره همراه و ایمیل و کد پستی  امکان پذیر است. پس از وارد کردن آنها، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، زمان ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

 

نحوه پرداخت

برای خرید از زیباسان، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

نحوه دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)

برای دریافت رمز پویا، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهاررقمی روی کارت (CVV2) و تاریخ انقضا را وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌داده‌شده را تایپ کنید. سپس روی دکمه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید.

آموزش دریافت رمز دوم کوتاه

آموزش دریافت رمز دوم کوتاه

درصورتی که شماره کارت وارد شده صحیح باشد، پیغامی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

آموزش دریافت رمز دوم

سپس باید منتظر بمانید تا پیامک رمز پویا را دریافت کنید. اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از 2 دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست رمز پویا دهید. پس از مشاهده پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویای پیامک‌شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

امکان پرداخت اینترنتی ندارم

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با امور مشتریان زیباسان تماس بگیرید، در عرض کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به “امور مشتریان زیباسان” اعلام نمایید. بنابراین این کار تنها در روزهای کاری امکان پذیر است.

ارسال و تحویل

نحوه ارسال به شهرستان ها

کالا با پست سفارشی به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین زمان سفارش شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در زیباسان آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود. بسته 3 تا 5 روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.

هزینه ارسال با پست سفارشی به شهرستان

خرید زیر 250 هزار تومان، هزینه ارسال با پست پیشتاز 20000 تومان است. خرید بالای 250 هزار تومان، رایگان ارسال می شود.

بن ارسال رایگان دارم

بن ارسال رایگان خود را در سبد خرید، بخش بن تخفیف وارد نمایید و دکمه تأیید را بزنید تا بن برای سبد خرید شما اعمال شود. به این ترتیب از هزینه ارسال محاسبه شده برای شما، کم می شود.

محصول با مزیت "ارسال رایگان" در سبد من است

اگر محصولی در سبد خود دارید که مزیت “ارسال رایگان “دارد، از هزینه ارسال محاسبه شده برای کل بسته شما، کم می شود

اطلاع از زمانبدی ارسال

زمان ارسال باتوجه به مکان شما متغییر می ابشد برای شهرستان ها از 2 تا 7روز کاری و برای اهواز از یک ساعت تا دو روز کاری می باشد با توجه به درخواست شما.

نحوه اطلاع از کد پیگیری پست سفارشی

اگر کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در حساب کاربری شما در زیباسان ثبت می شود و برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده

امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش “است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به اعتبار مجازی شما در سایت بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به بسته بندی “رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به زیباسان بازگشت داده شود و سپس هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.

نحوه تغییر تاریخ و یا آدرس ارسال

در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” است امکان تغییر آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با امور مشتریان زیباسان تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به بسته بندی” رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به زیباسان بازگشت داده شود و هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.

بازگشت کالا

شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان زیباسان تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا ملزم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان زیباسان اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: 1 -با شماره 09302004753 با امور مشتریان فروشگاه اینترنتی زیباسان تماس بگیرید 2 -در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان زیباسان ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان زیباسان هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان زیباسان فرستاده شود. در بازگشت کالا از اهواز، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان زیباسان هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید زیباسان در اهواز  و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.